Çanakkale Evde FizyoterapiÇanakkale Evde Fizyoterapi Hizmeti

Çanakkale’de fizik tedavinin lider kuruluşlarından olan Fizyoport Fizyoterapi Merkezi’nin, hastalarına sunduğu en önemli hizmetlerden biri de Evde Fizyoterapi Hizmetidir.

Evde Fizyoterapi Hizmeti Nedir?

Evde Fizyoterapi Hizmeti, Fizyoterapiye ihtiyaç duyan hastalara fizyoterapistler tarafından evlerinde yapılan terapi seanslarıdır. Fizyoport Fizyoterapi Merkezi, çanakkale’de evde fizyoterapi hizmetini konusunda hastalarına hizmet vermeye çalışmaktadır.

Evde Fizyoterapi Hizmetinin Hedefi Nedir?

Evde Fizyoterapi Hizmeti ile en büyük hedefimiz; hastamızın ulaşabileceği en bağımsız yaşam şekline kavuşturmaktır.

Evde Fizyoterapi Nasıl Yapılır?

Çanakkale’nin alanında uzman ve tecrübeli fizyoterapisti Göksel REYHANLI tarafından öncelikle Evde Fizyoterapi Hizmetine ihtiyaç duyan hastaların ihtiyaçları belirlenir. Belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda hazırlanan kişiye özgü seans programı sayesinde hasta için önceden belirlenen hedef ulaşılmaya çalışılır.

Evde Fizyoterapi Hizmetinin Yararları Nelerdir?

Evde Fizyoterapi Hizmetimizin hastalarımız yönünden birçok faydası olmakla beraber, bizce öne çıkan birkaç faydasına değinmek istiyoruz.

• Hastalarımız bu hizmetimiz sayesinde kendilerini rahat ve güvende hissederler.
  • Hastalarımız hastane ya da fizik tedavi merkezlerine gelmekgibi bir zorluktan kurtulurlar.
  • Fizyoterapistimiz bu uygulama da hem hastayı daha yakından tanıma fırsatı bulur, hem de ona daha çok zaman ayırıp ilgilenme fırsatı bulur.

Evde Fizyoterapi Hizmeti Kimlere Uygulanır?

• Hemipelji (Felç),
  • Fasiyal Paralizi (Yüz Felci),
  • Parkinson, Alzheimer, ALS, Poliomiyelit
  • Ortopedik Problemler (Diz ve kalça protezi, kırık sonrası rehabilitasyon, eklem kireçlenmeleri, el ve ayak rehabilitasyonu vb.)
  • Omuz ve çevre eklemlerin hastalıkları
  • Geriatik rehabilitasyon
  • Ameliyat sonrası gelişen fonksiyon kaybı ve ağrılar
  • Spor sakatlanması sonucu oluşan deformite ve ağrılar
  • Kanser rehabilitasyonu
  • Ağrı yönetimi (Kuru iğneleme, tetik nokta terapisi.)
  • Dolaşım bozukluklarında lenf ödem tedavisi
  • Bel boyun koruma eğitim – egzersiz
  • Kinezyolojik bantlama uygulamaları
  • Solunum Terapisi